Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.
Her kommer en anbefaling til dig, som har selvstændig
erhvervsdrivende eller sidder med markedsføring og kommunikation i en
virksomhed. Her kan det nemlig være en fordel at få hjælp til kommunikationen
fra en ekstern erhvervsdrivende.
Få hjælp til din kommunikationsstrategi
Har du allerede en kommunikationsstrategi? Eller mangler du
måske netop sådan en? Måske den du har kan forbedres. Der kan være mange ting
inkluderet i en kommunikationsstrategi og jeg ved, at det er svært både at lave
og efterleve medmindre man virkelig gør sit bedste. Derfor vil jeg altid
anbefale virksomheder, at de får hjælp medmindre de har en ansat i virksomheden
til at gøre netop dette. Hvis den ansatte i virksomheden er mere allround omkring
markedsføring, vil jeg stadigvæk anbefale at få en ekstern kommunikationskonsulent.
Ekstern hjælp udefra kan nemlig give nogle helt andre øjne
på opgaven. Det kan betyde, at du finder ud af, at det faktisk er et helt andet
budskab du gerne vil have ud. Det kan også være, at du har helt styr på dit budskab,
men kommunikerer det ud forkert. Der er mange facetter i det hele og netop
derfor kan det være guld værd at få hjælp udefra.
Få hjælp til en kommunikationsopgave
Hvis du har helt styr på din kommunikationsstrategi, så kan
du også blot få hjælp til en enkelt kommunikationsopgave eller to. På den måde
får du nye ideer til hvordan dine nyhedsbreve, tekster eller andet kan se ud og
du kan forbedre dine fremtidige tekster på baggrund af dette.
Hvis du er interesseret i hjælp udefra, så kan jeg klart anbefale Majbritt Lund. Jeg ved, at hun er dygtig til lige netop det hun gør og er sikker på, at hun kan hjælpe dig med dine ønsker. Jeg ved hvor vigtig kommunikation er. Det ved jeg både fra mit arbejde og fra min blog her. Du kan læse mere om Majbritt Lund her.
Skriv et svar